SB AWE64 + NT4.0

Autor: Rafał (trafo_at_polbox.com)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 10:32:45 MET

Witam grupowiczow.

Mam pewien problem, ktory sam w sobie swiadczy o starosci mojego sprzetu.
Ostatnimi czasy, z roznych wzgledow, dolonalem zmiany WIN98 na NT4.0.
Wszystko co chcialem osiagnac poprzez te zmiane osiagnolem poza
zainstalowaniem w systemie kart AWE64. Probowalem instalacji PnP oraz
recznej. Zaopatrzylem sie w rozne wersje sterownileow 'awent40.exe'. Ni
cholery.
PnP wykrywa karte wlasciwie lecz instalacja sterownika konczy sie bledem
zaladowania sterownika.
Przy recznej instalacji, gdy mam zadeklarowac port na ktorym chodzi karta -
zaden nie jest akceptowany.

Moze ktos z grupowiczow mial podobny problem ? Wielkie dzieki za
jakiekolwiek sugestie.
Pozdrowki.
Rafal trafo_at_polbox.com