Re: klucz sprzętowy

Autor: Przemek (przemek66_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 21:59:46 MET

> Czy ktoś może wykonać kopię?

    Również jestem zainteresowany tym tematem. Spędziłem ze 100 godzin w
sieci i pobrałem bez liku różnego softu emulującego klucz sprzętowy ( wkpe,
dongspy, vdog itd ) jednak żaden z programów nie dał rady. Mam też całą kupę
instrukcji jak zemulować klucz przy pomocy SoftIce i innych g ale niestety
jestem laikiem.....
Wprawdzie mam już oryginalny program z kluczem HASP ale ominięcie tego
zabezpieczenia to już dla mnie prawdziwa krucjata - przecież musi być jakiś
sposób na skopiowanie lub emulacje tego klucza.
Jeżeli ktoś się tego podejmie - proszę o kontakt ( oczywiście nie za
darmo ).
    Z pewnością zaraz odezwą się głosy oburzenia - ale w porównaniu z
niektórymi ogloszeniami na tej grupie i tak jestem Święty ( ciekawe czy jest
tu ktoś kto nie ma choćby jednego pir softu ? Tak...na pewno jest jakaś
gwiazda ... ).