Re: [nie-spam!] Internet przez 'Hyperion' - http://www.hyperion.pl

Autor: HeniOO (heniOO_at_inetia.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 19:55:03 MET

Witam!

> Chętnie poznam Wasze opinie na temat rozwiązania oferowanego przez firmę
> 'Hyperion', samej firmy i w ogóle - napiszcie, co o tym sądzicie.

Chetnie napisze pare slow na ten temat... he, he

A wiec kumpel z Tych jakies 2 miechy temu cos kolo poczatku listopada
wplacil kase i mial miec net w domu chyba do 3 - 4 tygodni. Po umowionym
czasie i paru telefonach do hyperiona, gdy monterow z wtyka nie zobaczyl,
kumpel moj dowiedzial sie ze w zwiazku z opoznienie bedzie mial 1 miesiac
netu free!!!
Niestety minol kolejny miesiac i kumpel netu w domu nie ma ale za to ma....
(i tutaj chwila napiecia) drugi miesiac netu free!!! ;)))
Jestem ciekaw czy za kolejny miesiac zwloki dostanie kolejny miesiac
free....

Ja osobiscie bylbym na Twoim miejscu ostrozny i poczekalbym az ktos w Twoim
sasiedztwie zalozy sobie lacze. Ja raczej sobie odpuszcze hyperiona i
poczekam az UPC podlaczy mi net przez kablowke.

PozdrOOfka z Katowic
HeniOO