Re: Wentylator na procesorze

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 19:50:24 MET

Czesc!

Spoko mozna smarowac ;)))
Mozesz do tego uzyc chociazby najzwyklejszego tawotu - sam tak nieraz robie,
lub oleju do malych precyzyjnych lozysk - mam taki na serwisie i zazwyczaj
gdy wentyla nie dawalo sie zreanimowac tawotem to ten olej pomagal ;))

Powodzenia w smarowaniu ;)))))
Bartus^

Użytkownik jw73PL <jw73_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93523j$s2u$1_at_zt.koszalin.tpnet.pl...