Re: Instalacja Windows-a i MSI K7

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 18:06:46 MET

"---Piotr---" <piotrlll_at_yucom.be> napisal:

>Czy ktos wie dlaczego nie moge nawet uruchomic instalacji Windowsa na czysty
>dysk. Restart komputera nastepuje automatycznie na samym poczatku po
>potwierdzeniu Enterem (przed scandiskiem).

Proponuje zworka zrobic reset cmosu,
wbrew pozorom czesto pomaga (pamietam
kiedys na i810 niektore plyty nie widzialy
dyskow - dopiero po resecie bylo ok :-)
(nie pomagalo nawet wczytywanie default'owych
ustawien)
Choc to nie jest i810 i bios dysk widzi -
ja bym tak zrobil (zakladam, ze wszystko jest dobrze
podpiete ?)

Andy