Re: Golden orb na Athlonie w slot A

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 16:49:54 MET

Szymon Okraska wrote:
[...]
> czy moze ktos z Was ma to cacko ??? Jesli tak to jak jest z montazem i
> temperaturka procka
> Co w ogole na jego temat sadzicie ???

Mam, nie powiem jednak o ile spadła temperatura w porównaniu do
standardowego wiatraka, bo dopiero razem z GO kupiłem czujnik do K7V -
rekord przy 100% obciążeniu 750_at_7,5x105_at_1,7V to 51 stopni przy
zamkniętej obudowie i tak z 5-10 mniej przy otwartej. Alarm ustawiłem na
55 i jeszcze się nie włączył.
Zero problemów z montażem. Chodzi cichutko (głównie dlatego go kupiłem).
Dziwne tylko jest to, że fabryka daje mu 4500 obrotów, a u mnie nie
schodzi poniżej 5000.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm