Re: Jaki Tuner TV dla plyt na ViA? (KT133)

Autor: Adam Stawiszyński (Adam_Stawiszynski_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 15:25:35 MET

Użytkownik "Piotr Wrona" <wrona_at_gd.onet.pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuje tunerTv/radio stereo ktory bez problemow chodzi na Ms K7T
> Pro2 pod Durniem. Mialem Pixel Viev na BT 878 i skonczylo sie ciezka
> porazka - dzilal lo tylko radio - zwisy przy TV
>
> Slyszalem ze Avery sa dobre, niemniej prosze o opinie uzytkownikow
> takich kart, ktore nie sprawiaja najmniejszych problemow pod VIA
> KT133.

Zgłaszam się. Aver TVPhone 98 w/VCR + MSI Pro2A + D700. Kłopotów brak,
ale małe ograniczenie jest. Mianowicie nie mogę jednocześnie oglądać TV
i nagrywać (nagrywarka SCSI, kontroler na PCI). Po jakimś czasie zwis
(czasem czarny ekran z jakimiś krzaczkami). Może to kwestia jakichś
ustawień, ale nie bardzo mam czas grzebać w BIOSie (nowego kompa mam
dopiero dwa tygodnie). W poprzednim (FIC VA503+ i K6-2 300) nie było z
tym problemu.

Mój kumpel ma Solteka 75KV+ + D700 + chyba Equinoxa i nie ma żadnych
kłopotów.
Większość kłopotów wynika z dzielenia przerwań, wyżyłowania parametrów w
BIOSie? Mieszałeś kartami? Zostawiłeś sam tuner? Sprawdzałeś innymi
programami (Borg ruleeeeeeezzzz)?

Pozdrawiam

Adam.