Re: Jaki notebook?

Autor: pezet (pezet_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 09:45:25 MET

Uzytkownik "Rosolek Krzysztof" <timmy6_at_torus.uck.pk.edu.pl> napisal w
wiadomosci
> Mam zamiar kupic uzywanego notebooka ...

Nie wiem jak wygladaja ceny uzywanych notebookow, ale z mojego doswiadczenia
moge powiedziec o 3 laptopach, ktore uzywalem:

1. Toshiba Satelite - same problemy! 2 razy w ciagu roku wysiadl ekran - raz
wina monitora,
raz zasilacza (czy sterownika), poza tym uszkodzony dysk twardy.

2. California Access - zadnych problemow do czasu, kiedy zgasla polowa
ekranu (po roku uzywania..)

3. teraz uzywam IBM Think Pad z PII, 64RAM i HDD 10GB - na razie pol roku
i zadnych problemow. Tyle ze ten kosztowal duzo wiecej :-), ale chyba
widzialem niedrogi IBM
 w sklepie w Krakowie na Gertrudy - vis a vis hotelu Grand.

pz

PS
Ja mam nienajlepsze zdanie o Toshibach - moj sie psul, znajomi, ktorzy ich
uzywaja tez narzekaja,
niedawno rozmawialem z kolegami z Filipin, ktorzy uzywaja notebooki Toshiba,
ale jak sami mowia -
dlatego ze nie stac ich na IBM (bo Toshiby sa tam jednymi z tanszych)