Re: Encyklopedia PWN 2000

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 15:21:46 MET

> Nie diala (sprawdzalem na kilku komputerach) wyszukiwanie hasel. Jaka
> jest tego przyczyna i jak to usunac?
Spotkałem sie z podobnym problemem. Według mnie jest to powód
instalki. Kumpel miał taką, gdzie wyszukiwanie nie działało. A
wystarczyło odinstalować i zainstalować z mojej płytki (na tym samym
kompie) i wszystko było OK. Sprawdzaliśmy to kilkakrotnie i za każdym
razem było tak samo, z mojej płytki chodzi, a z jgo nie.
źródła.

Robert
rbrozek_at_marelli.com.pl