Re: Jakie glosniki... 5+1 ?

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 14:23:44 MET

Krzysztof Jakubik wrote:
[...]
> Jest (np. Yamada, mozesz kupic w Proabit, ul. Panska 97, Warszawa), ale nie
> polecam. Creative jest w tej kwestii The Best.

Mylisz się. The best jest Videologic digitheatre DTS, ale niestety jest
mało konkurencyjny w stosunku do sprzętu stacjonarnego. Ja kupiłem Teaca
PowerMax200 (FFcomputers tym handluje) - 5.1, całkiem przyzwoite
parametry i wejście optyczne (na czym mi zależało).

Bez sensu jest kupowanie Live'1 5.1 i głośników z dekoderem DD - po co 2
dekodery?
IMO najlepsze rozwiązanie to jakakolwiek karta dźwiękowa z wyjściem
cyfrowym (np Aopen na Yamasze 744 czy vortex2) i głośniki z dekoderem.

Trudno dostać komplet głośników 5.1, a jak już się znajdą, to jest to
chłam maksymalny (czytaj, nie znam przyzwoitych).

Jeżeli zależy Ci na grach, to niestety Teac PM2000 nie bardzo się nadają
- mają tylko jedno wejście analogowe :(

Zostają w zasadzie DTT2500 i DTT3500. Zależy jeszcze od wielkości
pokoju, bo 7 wat na satelitkę creatury to niewiele.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm