Re: >>> RivaTnT2 M64 i Flatron 795 <<<

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 09:18:50 MET

Użytkownik NETWALKER <NETWALKER_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9338js$9n0$1_at_news.tpi.pl...

1600x1200

> Karta graf Asus v3800 pure i CTX futura 711
> na tej rozdz 75HZ max
> netwalker

Dziękuję za odpowiedź, jednak jeśli poczytasz dokładnie moje pytanie, to
zauważysz skrót min, a to znaczy minimum. Wiesz, to taka wartość, poniżej
której żadnych argumentów nie przyjmuje się do wiadomości...

Pozdrawiam !

--
Marcin "Xms" Sokołowski
a600user_at_wsh-kielce.edu.pl>