Jak trwale zmostkowac L1 na Duronie?

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 13:11:46 MET

Cze!

Teorie znam wiec przejde do praktyki.

Grafit odpaada - wytrzymalo 3 tygodnie
Lutowanie - tylko 2 tygodnie, a nie mam mikorskopijnej lutownicy.
Wydaje mi sie ze lut sie "wypalil' pod wplywem temperatury.
Klej do instalacji podgrzewania szyb samochodowych - w ogole nie
zadzialal (moze troche zle rozrobilem, ale dalem sobie spokoj.
Slyszalem o specjalnych flamastrach, ale nie wiem f=gdziemozna w
Polsce kupic i ile takie sudo kosztuje. Czy jest 100 % skuteczne?

Prosze o uwagi i porady doswiadczonych uzytkownikow :-)

Pozdrawiam,

***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl
ICQ: 13508995