Re: Pamiec w win9x

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 12:22:43 MET

On Thu, 04 Jan 2001 22:22:15 +0100, "Michał Drozd [toper]"
<t0per_at_go2.pl> wrote:

>9) : za malo pamieci, musialem zwiekszyc maks rozmiar swapa.
>Pytanie: czy przy 192mb moge wylaczyc calkowicie swapa??
Absolutnie nie. Mysliszm, ze jak mam 256Ramu i pracuje w Maxie to
wylaczam swap. Nie bo max mimo tego ramu doklada jeszcze 300MB w pliku
wymiany.

>Bo jak ustawilem na 60 mb (na stale) to programy sie burza.
No i nie ma sie co dziwic. 60MB :-))) Tyle to Ojcu ustawilem na 486
przy 8Mb ramu. Im powazniejsze rzeczy robisz tym wiecejj swaa
potrzebujesz - taka jest ogolna zasada.

>Nigdy nie wylaczalem swapa - nie chce zeby winda wie wykrzaczyla, a to
>sie zdarza ;-))
Swapa to mozna wylaczyc jak sie uzywa notepad.exe ;-)

Ustaw jeszcze MaxFileCaxche w system ini sekcja [386enh] na rozsadna
wartosc.

Pozdro
GLide

--