podkrecanie celka 633

Autor: Tomasz Mrzygłód (tomcio77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 11:58:29 MET

Mam celerona 633 ktory bez problemu kreci sie na 790 (83x9,5) nawet bez
podnoszenia napiecia (1,65V), ale przy probie puszczenia go na 950 (100x9,5)
przy napieciu 1,85V pokazuje sie tylko ten pierwszy ekran na ktorym zlicza
sie ram i nastepuje zwis. Niestety wiekszego napiecia w biosie juz nie moge
mu ustawic:( Jestem ciekaw czy istnieja jeszcze jakies inne sposoby
zwiekszenia tego napiecia lub czy sa jakies inne metody zeby zmusic go do
pracy na 950:)
Przyznam ze 790 to nie malo ale 950 to zawsze o 160 wiecej:)))
Pozdrawiam
Tomek