Re: Problem z drukarka POMOCY

Autor: KD (kdudzin_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 11:23:03 MET

Oskar Wielgosz wrote:

> Masz do wyboru cztery rozwišzania:
> 1) Zainstalować sterownik dla drukarki OKI Elite 321 IBM
> i ustawić w drukarce emulację IBM Proprinter
> 2) Zainstalować sterownik dla drukarki Epson FX-105
> i ustawić w drukarce emulację Epson FX
> 3) Zaintalować sterownik typowa/tylko tekst, dopisać odpowiedniš
> tablicę translacji we właściwościach sterownika drukarki,
> ustawić odpowiedniš do mapowania emulację drukarki
> 4) Napisać własny ministerownik drukarki na podstawie SDK
> http://www.microsoft.com/ddk/download/98/98LEGACY.EXE ( 3,76 MB )

> [...]

Mam jeszcze pytanko bo widac iz mam niedobor wiedzy. Jak ustawic ta emulacje
tzn gdzie musze wejsc gdyz przegladam wszystkie te sterowniki a konkretnie ich
wlasciwosci i jakos nigdzie tego nie widze.
Zapewne jest to jakis banal i pewnie teraz wyszedlem na lamera ale musze to
wiedziec bo czekaja mnie duze wydruki.
Pozdrawiam
KD