Dobre oprogramowanie do FaxModemu

Autor: mat (kaktus1_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 10:26:04 MET

Czesc

Do modemu było dolaczone standardowe oprogramowanie ktore wydaje mi
sie ze jest troszeczke ubogie. Mam taka potrzebe aby odsylac faxy.
Czyli fax ktory nadszedl odczytuje, NANOSZE na niego (np. w wybrane
rubryki) swoje informacje i wysyłam dalej. Moje pytanie jest takie:
Czy istnieje jakies lepsze oprogramowanie które miałoby taka funkcje ?
Do tej pory robilem to w ten sposob ze obraz faxu eksportowalem do
pliku BMP, w programie graficznym nanosilem tekst i nastepnie ponownie
ten zmodyfikowany plik BMP wysylalen jako fax.

z góry dziekuje za pomoc