Re: Podsłuch sieci

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 09:49:48 MET

On Thu, 4 Jan 2001 09:36:34 +0100, Krzysztof Pawleta <pawletak_at_priv5.onet.pl>
wrote:

>To po co by była w USA ustawa zabraniająca stosować szyfrowania niemożliwego
>do rozkodowania (tu nie jestem pewny w ile) w tydzień???

Bredzisz. Nie ma takiej ustawy. Owszem były kiedyś próby forsowania Clippera
(chipa implementującego algorytm Skipjack, z wbudowanym backdoorem dla NSA),
ale nie przeszły.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O