Re: Pamiec w win9x

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 09:50:53 MET

Użytkownik "Michał Drozd [toper]" <t0per_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Hej.
> Ceny pamieci spadaja - zakupilem 128 mb 133-trojek teraz mam 192mb.
> Ale nie zauwazylem wiekszych zmian w wydajnosci .. i teraz zastanawiam
> sie czy to wogole bylo potrzebne. Moglem kupic najtansza nagrywarke i
> bym sie cieszyl jak dziecko ;). A ostatnio zabil mnie komunikat (Corel
> 9) : za malo pamieci, musialem zwiekszyc maks rozmiar swapa.

a ustawiłeś w Corelku zajętość RAM'u na więcej niz 50% ( bo Corel i
PhotoPaint biorą default tylko 50% RAM'u daj na 75% -90% i będzie ok i poco
na sztywno wpisałeś SWAP ????
z własnego doświadczenia wiem że pomiędzy 128 a 192 MB w Win98 nie ma na
codzień znacznej różnicy - nawet w Corelu !!!! ( chyba że lubisz otwierać po
kilka oooogromnyhcgrafik na raz i równocześnie edytować je w PhotoPaint'cie
i mieszać w CorelDRAW