Re: Problem ze ScanDISK'iem

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 08:35:25 MET

Cześć,

Marcin wrote:

> Mam problem ze ScanDISK'iem poniewarz nie odpala sie po nieprawidłowym
> zamknięciu systemu (reset).
> Musze póżniej sam ręcznie odpalać ScanDISC bo windows żle podaje wolne
> miejsce na dysku .
> Mam Windowsa 98 SE PL.

A nie wyłączyłeś czasem tego w TweakUI?

Uruchamianie Scandiska jest kontrolowane wpisem w MSDOS.SYS - w sekcji
[Options] masz wpis Autoscan= i po znaku równości może być 0 (nie
uruchamia się automatycznie), 2 (uruchamia się automatycznie) lub 1
(oznajmia userowi, że się zamierza uruchomić i user ma nacisnąć any key).
Ten plik ma ustawione wszystkie atrybuty, więc przed edycją należy mu te
atrybuty odhaczyć (S z linii poleceń), a po wprowadzeniu i zapisaniu zmian
przywrócić.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)