HARMONOGRAM ZADAN

Autor: Kowalewski Grzegorz (grzesiek_at_novum.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 08:10:26 MET

Jak skonfigurowac harmonogram zadan w WIN98 zeby jakis program wykonywal
sie np. raz tygodniu powiedzmy w sobote ale o dowolnej godzinie wtedy
gdy wlacze komputer. Bardzo wazne jest tez zeby to zadanie wykonalo sie
innego dnia przy najblizszym wlaczeniu komputera jest w sobote nie byl
wlaczany. Chodzi mi o to zeby dane zadanie jesli sie nie wykonalo danego
dnia i danej godziny z powodu nie wlaczenia komputera wykonalo sie przy
pierwszym wlaczeniu w dowolny dzien. A moze jest jakis inny lepszy
program ktory by ten problem rozwiazal.

P.S. Przegladalem harmonogram zadan w WIN98 i nie ma tam zadnej opcji
ktoraby uruchamiala zalegle zaplanowane zadanie ktore sie nie wykonalo z
powodu nie wlaczenia komputera.
Kiedys pytalem na grupie o to ale ktos mi odpowiedzial zebym placzyl
opcje w harmonogramie uruchamiajaca zadanie jesli komputer nie byl
wlaczony przez okreslony czas ale takiej opcji tam, nie ma, wiec porsze
o przejrzenie harmonogramu, o wyprubowanie i ewentualna rade.