Skopana plyta - Abit TX5

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 22:30:03 MET

Jak już wspominałem, pół roku temu "spalił" mi się komp (padły prawie
wszystkie karty ;-( przynajmniej dyski się ostały...
Po takim spaleniu moja płyta się dziwnie zachowuje (procek MMX233): komp
działa poprawnie gdy ustawie 66x3.5 lub 83x3, jednak gdy ustawię (tak był
ustawiony podczas spalenia) 75x3.5 to żaden Win nie startuje (jednak DOS
chodzi OK) - da się jednak pracować na 75x3.5 po wyłączeniu ExtCACHE...
Podejrzewałem spalenie toru 75, jednak właśnie pożyczyłem i133, ustawiłem
75x2 i... komp działa w pełni sprawnie ~;-|

Jest mi to w stanie ktoś wytłumaczyć???

P.S. Piszę znowu, bo overclocking teraz w modzie, a tryb 83x3 mnie nie
zadowala: sieciówka nie wyciąga oraz nie da się włączyć UDMA dla HDD/CD-ROMa

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|