HP 640C i Word 97

Autor: FingersR (fingers_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 22:55:14 MET

Mam problem z drukowaniem na tej drukarce. Właściwie to 2 problemy:
1. Kiedy drukuję jakikolwiek dokument w trybie roboczym (w ustawieniach
drukarki), system się zawiesza. Tryb roboczy mogę ustawić tylko drukując na
niby tzn. drukuję pusty dokument. Wtedy zostaje w ustawieniach tryb roboczy
i mogę drukować w nim inne dokumenty (teraz już się nie zawiesza). Co
zrobić, żebym nie musiał tak kombinować?
2. Przy standardowych ustawieniach strony w Wordzie na wydruku obcięta jest
stopka (nr strony itp). Zresztą tak samo obcina np. w Outlook Expressie
obcina datę e-maila na dole. Proste pytanie. Czy ktoś wie dlaczego i jak
temu zaradzić?

Trochę namotałem, ale dzięki za ewentualne wskazówki.

Fingers.