Re: Abit HOTROD-100 opnie

Autor: Star Rider (reyden_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 22:23:03 MET

 www: http://republika.pl/star_rider
e-mail: reyden_at_friko6.onet.pl
Użytkownik "Kris" <krisko44_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> chciałbym się dowiedieć jak sprawuje się ten kontroler
> szczególnie chodzi mi o funkcje raid, czy nie ma problemów z
> kompatybilnością z niektórymi modelami dysków, jaki jest wzrost wydajnosci
> przy działającym raid
> pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi

A ja trochę może nie na temat, ale mam RAID firmy Promise + dwa dyski
fujitsu 7200 obr 20GB, wydanjnoś przy wczytywaniu dużych plików (zwłaszcza
jak się bawię 50MB plikami grafiki) zwiększona o 50-40%. Przy plikach o
małej objętości przspieszenie jest dużo mniejsze. Nie podzielam opini że
przy dużej ilości zajętych przerwań nie ma problemów, u mnie przy włożonych
wszystkich kartach spadek wydajności o ok 15-10%(piszę oczywiście przez cały
czas o dyskach pracujących w stipingu), najlepiej żeby miał własne nie
zajęte.
Pozdrawiam.