Re: Co to jest " Aperture Size"

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 21:25:09 MET

Kane <roman.kluczewski_at_rodan.net> napisal:

>Witam,
>Co to jest i czym to się je.
>Agp Aperture size - jakie powinno mieć ustawienia
>Mam 64 MB Ramu i Rivę tnt 2 m64 32 Agpx4

Sa rozne szkoly, jaka wartosc nalezy ustawic.
U mnie w serwisie uwazaja, ze musi to byc wartosc
rozna niz ilosc zainstalowanej pamieci na karcie graficznej
(nie pytaj dlaczego). Poniewaz wydalo mi sie to dziwne,
zrobilem testy i tak:
- zmieniajac wartosc w przedziale 4 - 128 nie zauwazylem
zadnych wiekszych roznic wydajnosciowych - mimo, iz meczylem
sprzet dosc ostro
- to co napisalem wyzej jest nie do konca prawda,
gdyz jednak zauwazylem :-)
chodzi o konkretne pare przypadkow - miedzy innymi
w grzy FreeSpace2 - na 4 byla niezla zabka, na 128
jak gra szla jak po masle
2 przypadek to jakas gra fpp ktorej nazwy juz nie pomne -
objawy identyczne.
W programach uzytkowych roznic nie uswiadczylem
zadnych.
Wniosek mam taki: ustaw np. na 128 i nie zawracaj
sobie tym glowy - set and forget.
(wszystko to na leadteku tnt2 m64)

Andy