Re: jaka drukarka - co polecacie ?

Autor: jhh (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 19:50:26 MET

vertex wrote:

> Zastanawiam sie nad zakupem drukarki - cena graniczna w okolicy 800 zl.
> Chodzi mi o uzyskanie mozliwie dobrej jakosci druku photo , no i
> oczywiscie wazne sa tez koszta eksploatacji.
> Myslalem o Epson 670 lub HP 930 (ta ostatnia nieco drozsza, ale
> ewentualnie mogloby byc).
> Co byscie polecali ?
>

> Jancio

Jesli chodzi o jakosc, zdecydowanie Epson; druk photo jest
bezkonkurencyjny (z cala odpowiedzialnoscia... ew. fani HP czy innych
drukarek biurowych powinni obejrzec wydruki z Epsona na oryginalnym
papierze i porownac...). Natomiast koszty eksploatacji... powiedzmy,
malo atrakcyjne. Zarowno atramenty (a stosowanie podrobek jest dosc
niebezpieczne dla glowicy) jak i oryginalne papiery sa sporo drozsze
niz u konkurencji. Niestety, za jakosc sie placi...
                                    jhh