Co to moze byc za modem ? Moze ktos pomoze ?

Autor: Miodzicho (miodzicho_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 19:15:41 MET

Witam!
Mam pytanie z gatunku tych chyba malo lubianych...ale moze ktos zechce
mi pomoc.
Dostalo mi sie w lapki urzadzenie ktore jest modemem,lecz niestety
tyle o nim wiem...duzo nie myslac wsadzilem go do zlacza (jest na ISA
- wiec podejrzewam,ze sprzetowy) i odpalilem ME i wykrylo mi COM 4
czyli uklad UARTu na modemie dziala (a chce dodac,ze nie wiem czy jest
sprawny) i to wlasciwie twszystko co sie stalo,ME ani
automagicznie,ani wymuszajac reczne wykrywanie sprzetu nie znalazl nic
wiecej poza wyminionym comem.Moze trzeba do niego sterowniki?Ale jak
tu sprawdzic co to za modem.
Przytocze tu napisy na paru charakterystycznych kosciach,moze ktos cos
rozpozna...bo ja jedynie na ISA to mialem kiedy ZOOMa ale byl inny.

Lewy dolny rog 2 kosci AT&T 16345 F48 AC i AT&T VALV34F
Nad zlaczem ISA kosc eeprom z naklejka : 211 V1.10.1
Nad eepromem WINBOND W24257AS-35
Od strony sledzia patrzac WINBOND W78C32BP-40
U gury prawy rog z prawej strony przekaznika srebrne pudeleczko MEDER
elektronic DIL-CL-A81-9-13M
na plytce u gory nadruk WS-2814IV4
pod zlaczem line przelaczniki dip od 1 do 6

Uff przepraszam za takie rozwlekanie problemu,ale troche mi zalezy na
uruchomieniu tego modemu,bo spirit nie chodzi pod linuxem,a na tym mi
zalezy dosc mocno!
Pozdrawiam Kolegow z nadzieja,ze ktos mi pomoze ....

Grzegorz
miodzicho_at_poczta.fm