Re: Wadliwy pojemnik z tuszem

Autor: Stefan Zemla (coulomb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 23:44:09 MET

>Czy jest możliwość odetkania dyszek z pojemnika z duszem do plujki?
>Kupiłem taki niedawno, ale okazało się że tylko górna połowa dyszek
>normalnie pracuje, dolna połowa praktycznie nie działa. Wyrzuciłem
>paragon, więc na zwrot nie mam szans.
>Ktoś ma jakiś pomysł?

Przylaczam sie do pytania Kolegi. Moze masz drukarke HP? Co ciekawe u mnie
po jakims miesiacu po napelnianiu HP610 rowniez nie pracuje dobrze DOLNA
polowa dysz. Jakas niedorobka? Zreszta co do HP to mam jak najgorsze
odczucia. Drukarki owszem robi niezle, ale jesli chodzi o tusz i jego cene
to eeeehhhh.....