Problem z karta graficzna i740

Autor: Rafal Gryz (rafal_17_at_tcig.tarnow.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 21:48:02 MET

Dobry wieczor
Mam plyte glowna: PcChips BX, sound AT.
No wlasnie mam problem juz od dwuch lat z karta i740, caly czas (na Win98)
uzytkowalem ja na sterownikach Chips&Technologis, a na WinNT to nie pojdzie.
No i wlasnie jak zainstalowac sterowniki do i740, czy moglbym Pan mi pomoc
(jak zainstalowac te sterowniki na Win98SE, i na WinNT4.0).
Ja jak zainstaluje jakis sterownik (intela) to po zrestartowaniu systemu
czaly czas pokazuje mi sie komunikat, ze problem tkwi w ustawieniach koloru
(ilosci) i rozdzielczosci ekranu, i musze zmienic sterownik bo zostaje 16
kolorow.
Jak mam zainstalowac sterowniki Intela.
Z gory wielkie dzieki i prosze o kontakt.

Pozdrawiam
Rafal Gryz
rafal_17_at_tcig.tarnow.pl

--