Re: pytanie dot. SDI

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 19:43:25 MET

On 31 Jan 2001 10:35:06 +0100,
Krzysiek <Silverman_at_go2.pl > wrote:

>From: "Stanislaw Chmielarz" <stach_at_por.uniprojekt.com>

>ale sie nie zlosc nie pracuje w firmie budzetowej i nigdy nie pracowalem
>wiec nawet nie mialem okazji zastanawiac sie jaki tam jest system zakupu
>oprogramowania

Przepraszam ale mam tego na codzien powyzej uszu i nie moge spokojnie
o tym pisac :-((((
Chcialby zebys zrozumial, ze nie merytoryczne przeslanki decyduja o
tym co i od kogo zostanie zakupione ...
W zwiazku z tym powolywanie sie na przyklady duzych firm jest nie na
miejscu. Przykladem chocby ZUS ...

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com