Re: 2 licencje, 2 komputery

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 19:30:07 MET

On 31 Jan 2001 10:28:52 +0100,
Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl > wrote:

>On Fri, 12 Jan 2001, Stanislaw Chmielarz wrote:
>[...]Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne [...]

>...to go możesz "ugryźć" -:]

Chlopie bez problemu czytaja to WORKS'y 4.5 a takze moj
Applixware Office pod FreeBSD. Star Office nie probowalem.
Tylo glupota lub chamstwem jest przesylanie plikow w
formacie niewymiennym na dodatek zawierajacym wirusy w makrach!
Walcze z tym w firmie na kazdym kroku, tak samo jak z wysylaniem
Email czy News w formacie HTML. W stopce mam napisane, ze nie
odpowiadam na listy napisane w inny trybie niz tekstowy i jak zobacze
smieci kasuje przed przeczytaniem :-))))

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com