Re: informacje o asembkerze

Autor: Paweł Kmiecik (pkmiecik_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 19:53:45 MET

Łukasz Nowicki napisał:

> No niespecjalnie imho.
> Jest to pozycja dosyć stara i raczej uznałbym ją za fajny przewodnik po niskim
> poziomie staruszka AT ale do pisania wirusów to lepiej poszukać czegoś na sieci.

To zalezy pod co chce pisac. Domyslnie uznalem, ze Pisanie_Pod_DOS=TRUE.
Poza tym
On szuka informacji o samym asemblerze (a do tego ta ksiazka jest wrecz
stworzona). Jak zalapie asm-a moze szukac dalej po sieci...
Ja tez zaczynalem od pisania wirusow...

> Fajne :-)

:-) Made by Wlasna Robota!

> PS: jak prace nad grupą?

Juz prawie mam ladne RFD. Za rok moze bedzie glosowanie:)

--
Podpis  db 'Paweł Kmiecik, Kielce$'
Motto   db 'Bóg tworzył świat przez 6 dni, '
        db 'a siódmego optymalizował kod $'
;			MOTTO (c) in 2001 by Pawel Kmiecik