Re: Dobry modem

Autor: Stefcio (funt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 18:42:43 MET

Użytkownik "edgar" <edgar_at_post.pl> napisał w wiadomości
> zepsul mi sie modem i potrzebuje kupic nowy.
> I pytanie: jaki model - bo jest ich od jasnej cholery
> wymagania: 56 Kb; wewnetrzny albo zewnetrzny USB, musi chodzic pod win2000
> win98
> bede wdzieczny za opinie pozytywne i negatywne na temat konkretnych modeli

JA bym polecał microcom DeskPorte 56K Internal/W
lub
InPorte tejże firmy
są to moin zdaniem bardzo dobre modemy zarówno do internetu jak i do
bezpośredniego łączenia sie z innymi modemami, posiadają wszystkie potrzebne
funkcje(faks/data/voice), szeroki zakres obsługiwanych protokołów, szeroką
obsłógę komend AT, solidne oprogramowanie i przedewszystkim dobra
kompatybilność i tolerancje linii telefonicznych i świetnie się
'przystosowóją" do ich warónków.