Re: Monitor Samsung SyncMaster 753 DF

Autor: Bogusław Nowacki (master5_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 18:19:25 MET

Użytkownik "Grzegorz" <grzegorz.buczma_at_lama.org.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Przymierzam sie ostatnio do kupna nowego monitora 17"
> W oko wpadl mi SyncMaster 753 DF Samsunga. Chcialbym sie spytac tych,
ktorzy
> maja jakies doswiadczenia z tym monitorem o opinie o nim.
[..]
Mam ten model od wrzesnia i jak na razie jest ok.
Ogolnie obraz ostry, pracuje na nim na 1024x768, 75Hz
Zauwazylem ze na 80 Hz obraz (moze tylko u mnie) jest troszke mniej ostry.
Moze zalezy to od karty - mam Rive TNT 2 32 MB
Geometria w porzadku.
Osobiscie zaluje teraz ze nie kupilem jakiejs 19'',
tylko 2 cale ale roznica duza.

Bogusław Nowacki
master5_at_poczta.onet.pl
http://www.republika.pl/master5