Re: 2 kompy z 1 monitorem

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (gicusso_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 06:48:10 MET

<long_at_durny.com> wrote in message news:3A770C6B.2C485F52_at_jest.spoko.pl...
> Witam
> Jak się nazywa i ile może kosztować takie urządzonko umożliwiające
> podłączenie do jednego monitora dwóch komputerów? (żeby za pomocą
> jakiegoś switcha można było przełaczać się między tymi komputerami).
> Pozdrowionka, Long.
> P.S.
> Jeżeli ktoś miałby takowe urządzenie i chciałby je sprzedać (Wrocław i
> okolice najlepiej), to prosze o kontakt.
Mam takie cuś w domu, ale nie stosuję od pewnego czasu. 3 lata temu
kosztował mnie taki przełącznik jakieś 50zł + 20zł za 2 kable sygnałowe. A
co do nazwy, to idz do sklepu z komp. i pytaj o przełącznik do monitorów.
Jak sprzedawca średnio inteligentny, to skapuje o co chodzi.

--
Paweł Spychalski aka Dziku
http://gicusso.w.interia.pl