Re: 2 kompy z 1 monitorem

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 17:35:43 MET

On Wed, 31 Jan 2001, JoteR wrote:

> [...]
>+
>+ > >+ A nie jest to przypadkiem jedno i to samo urządzenie, działające w
>+ > >+ zależności od tego, jak się podłączy kable sygnałowe? ;-)
>+ >
>+ > Nie; sprzęt do "rozdzielania" musi niestety wzmocnić sygnał: "long"
>+ > miał na myśli pewnie sprzęt w którym wizja "idzie" naraz na kilka
>+ > monitorów :)
>+
>+ Przecież pytanie było jasno sformułowane - cytuję: "(żeby za pomocą
>+ jakiegoś switcha można było przełaczać się między tymi komputerami)."

...ale "dopowiedź" na którą *ja* odpowiadałem sugerowała urzadzenie
"do rozdzielania 1 sygnału video na kilka monitorów". Ja *nie*
odpowiadałem na oryginalne pytanie tylko na odpowiedź "long"a, co widać
po cytacie; za brak message-id przepraszam, ale to "zasługa" bramki :(

  I takie urządzenie - aby zapewnić "normalny" kontrast - *musi*
mieć wzmacniacz, z definicji asymetryczny.

 To samo post wyżej:
+++++++++

> Nie;

Tak. Sprawdzone przed chwilą empirycznie na urządzeniu o nazwie MANHATTAN
Data Transfer Switch (przełącznik mechaniczny na 2 urządzenia)
+++++++++

 Czymś takim *możesz* włączyć 2 monitory do 1 komputera ale max. 1
będzie dobrze działał :) !

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.