Odp: Dobry modem

Autor: Tom (patchus_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:16:59 MET

> zepsul mi sie modem i potrzebuje kupic nowy.
> I pytanie: jaki model - bo jest ich od jasnej cholery
> wymagania: 56 Kb; wewnetrzny albo zewnetrzny USB, musi chodzic pod win2000
> win98
> bede wdzieczny za opinie pozytywne i negatywne na temat konkretnych modeli

polecam Microcomy - ostatnio kupilem 2 szt Inporta wewn i nie ma z nimi
najmniejszych problemow. No i sa dosyc tanie
oprocz tego mialem jakis Pentagram - na jednej plycie powodowal ze komputer
uruchamial sie "losowo" raz startowal a raz zostawal na "update ..."
ale na innych chodzil
I mialem tez Acorpa (nie pamietam modelu ale z chipsetem Rockwella) ktory
moze by i chodzil ale... nie bylo do niego sterownikow.
Podarowalbym sobie tez wszelkie Zoltrixy - to chyba za marke bo od dawna ich
nie instaluje. :-)
pozdrawiam
Tom