Re: Prośba o poradę (upgrade

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 15:18:33 MET

Mirek Rewak napisał(a):

> Cześć
> Jestem szczęśliwym posiadaczem kompa już dosyć starego:
> PII 233, Soyo 6KL (LX), Intel 740, 128 MB, IBM 20GB. Chciałbym dokonać
> małego upgrade'u bo właśnie obudziłem się - wszyscy na około mają >
> 400 Mhz. Jaki procek mogę wsadzić do mojej płyty (Celeron) - mnożnik
> mam do 8. Teoretycznie powinno pójść 66*8=~533, ale czy to możliwe na
> mojej płycie? Do tego karta graficzna - mam LX więc AGP chyba tylko
> 1x, więc czy karta AGP 2x/4x będzie w ogóle działać? I jeszcze
> obudowa: mam AT z możliwością wsadzenia do ATX, ale jak to działa w
> [...]

powinien chodzic na niej kazdy celeron starego typu (tzn slot) a dodatkowo
wszystkie modele PPGA z odpowiednia przejsciowka
karty AGP powinny chodzic bez problemu choc oczywista moga zwalniac
szczegolnie przy wymagajacych duzych tekstur(nie mieszczacych sie w
pamieci karty)
z obudowa zawsze mozna pokombinowac tylko czy warto ?

Harpoon