Re: Wspomaganie DVD przez ATI

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:49:27 MET

> > odtwarzania PowerDVD. WINDVD,
> Zaznaczyłeś "use hardware akceleration"

Próbowałem i tak i tak. PowerDVD (2.55 o ile dobrze pamiętam) chodził, ale
rwał gorzej z ATI niż z S3 GX2.

> To znaczy, nie zinstalował się ? Jak wersja ?

Wersji WINDVD nie pamietam (nie jestem w domu), pamiętam tylko, ze rzucał
się o tryb overlay. Nie instalowałem go od nowa (ale czy powinienem ??!).
Wyświetlał okienko w którym zazwyczaj odtwarza, a następnie wyrzucał błąd i
nie chciał odtwarzać. Zmiana opcji nie pomagała.

Pozdrawiam,
janek11_at_polbox.com