Re: Czy da się przegrać płytę muzyczną

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:03:20 MET

Janusz - Vahanara wrote:

> Czy da się przegrać płytę muzyczną 1 do 1 - bez zgrywania WAWów?
> Nagrywarka TEAC W54E i Clone CD

Generalnie do audio polecam feurio - może on the fly, a może też zrobić
jednego wielkiego wava z całej płyty i do tego index w osobnym pliku.
Dzięki temu można np. znormalizować płytę z koncertem czy też odsłuchać
zrzycony materiał, a kopia będzie i tak identyczna. (mała uwaga -
program jest perfidny i jak zarejestrujesz go na zły, lewy klucz to
przyjmnie, tylko czasami na płytce nagra komunikat "illegal copy")

Można też discjugglerem czy jakimkolwiek programem, który potrafi
zrzucać do image'u czy też on the fly.

Kopiowanie on the fly audio wymaga dobrego cd romu i generalnie
odradzam.

Clone cd nie mam, więc nie wiem jak w tym programiku.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm