Re: brother 1030

Autor: Leszek Marek (cezar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 17:10:32 MET

Użytkownik tobis <doktz_at_univ.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92va69$jkt$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Jest taka drukareczka. Czy macie do niej soft mniej upierdliwy niż ten
> ostatni, który włącza co chwila status na pulpit a opcja ukrywania go nie
> działa.

Nie mam wprawdzie softu który załatwia ten problem ale jak nie drukujesz
często to można zaistalować jakąś inną drukarkę (np drukującą do pliku) a
potem tylko zmieniać jak się drukuje. Niestety przy częstszych drukowaniach
to też wkurza (człowiek się zapomina i włącza się mu inna drukara).
Osobiście przy pierwszym ukazaniu się komunikatu zrzucam go funkcją
"Indicator on Taskbar" a niech sobie tam siedzi...