TEAC W54E nie obsługuje RAW?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 12:23:10 MET

Nagrywarka TEAC W54E IDE
firmware 1.1B
Data buffer size 1280 kB
Windows 98 PL
Zainstalowany WinOnCD Version 3.70.572
Dodatkowo zainstalowany Direct CD z pakiety WinOnCD (chyba wersja 3.x).

I niespodzianka.
CeQuadrat
Wybieram Options | Preferences | Recorder | Info | Capabilities
I pokazuje mi, że nieaktywne są następujące opcje/możliwości:
Write RAW (!)
Emulate RAW (!)
Write pregap data
Set indices in track-at-once mode

???

W końcu, co jak co, ale ta nagrywarka wedle wszelakich testów miała
obsługiwać RAW.

Aha, mam co prawda CloneCD, ale nie mam żadnej zabezpieczonej płytki by
sprawdzić.
A może da się sprawdzić płytą muzyczną (obiło mi się o uszy, ze przy nagrywa
DAO RAW nie trzeba zgrywać ścieżek do WAWów, ale wystarczy zgrać płytę w
całości 1 do 1)?
Jak to zrobić?

--
Janusz - Vahanara