IE+lamer

Autor: romek13 (romek13_at_poczta.fm)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 12:21:25 MET

Wczoraj przeprowadzałem porządki w moim kompie.Odinstalowałem parę durnych
programów do FTPa,zainstalowałem inny (chyba też durny) i od tamtego czasu
nie mogę wyswietlić żadnej strony WWW-co to może być?
I.Explorer pisze, że nie można wyświetlić strony,a także czasami, że
przeglądarka coś tam,coś tam...
Zainstalowałem ponownie I.E. z płytki i dalej nic.(tak jakby nie było
połaczenia pisał tez że mu cos brakuje jakoś tak AS243F9E...........)
Zainstalowałem Opere .Opera działa bez problemu.
Outlook Express też działa,jak też inne programy Napster,GetRight.........

W Explorerze w narzedziach/opcje internetowe/programy w polu wyboru Edytor
HTML było puste pole -czyli nic-a można było wybrać tylko "Plik aplikacji
Notatnik systemu Windows".
Co powinno byc w tym polu wyboru???
Bo strony nie chodziły jak było w nim pusto,ani tym bardziej jak jest
..Notatnik...:-))))
Inna sprawa że teraz w to okienko nic nie moge wstawić.
Jaka może być rada .Czy tylko ponowna instalacja Windowsa (aż boje się
zaczynać-tyle roboty).
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.
romek13_at_poczta.fm