Re: Jaki monitor 19 calowy ?

Autor: Piotr Podsiadly (piquadrat_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 12:10:10 MET

> W Sprawie GWArancji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Otóż trzeba zadzwonić na darmowa infolonie Iiamy i się dowiedzieć ale coś
mi
> się wydaje że chyba jest - ale tak wogóle NIE SADZE ŻEBY SIE TAKI
MONITOREK
> ZEPSUL!!!!!
> z PRZYWOZEM NIE MA PROBLEMU - na monitory itp sprzęt clo nie obowiązuje

Naprawde? Nie obowiazuje clo. Przepraszam ale jestem laikiem (modniejsze
okreslenie:
lamerem) w tych sprawach. Nigdy nic nie przywozilem z Niemiec. A to "itp" to
moga
byc np.: dyski twarde, procesory, karty graficzne (szczegolnie to ostatnie
wazne) oczywiscie
w pojedynczych ilosciach?

Pozdrawiam
P.P.Podsiadly