Wspomaganie DVD przez ATI

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 11:48:12 MET

Kupiłem kartę ATI RAGE FURY (kostka: rage 128) 16MB z wyjściem TV i okazało
się, że na moim pececie (AMD 400 + MVP3 ) z kartą S3 Virge GX2, DVD chodziło
dużo płynniej niż z ATI !!! Niby paranoja, a jednak. Używałem do
odtwarzania PowerDVD. WINDVD, nie chciał mi ruszyć z ATI
Co ciekawsze, karta telewizyjna z S3 Virge GX2, chodziła płynnie przy
rozdzielczości 800x600 (24 bitowy kolor), zaś z ATI ledwo co łapała 640x480.
Czyżby ATI miała problemy z trybem overlay ???
Poza tym ATI chodziła bez zarzutu, ale kupiłem ją, bo chciałem dopalić DVD i
wysłać sygnał na TV (S3 GX2 tego nie robi, okienko playera jest
niebieściutkie), a tytaj kiszka. AGP mam ustawione x1.
Może ktoś wie gdzie moż tkwić problem ?

Pozdrawiam janek11_at_polbox.com