Re: pytanie dot. SDI

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 10:35:06 MET

From: "Czarek Gorzeński" <czarek_at_szanty.art.pl>

> Z kontekstu zrozumiałem, że wg Ciebie ten tydzień albo czasami dłużej
> to dobry wynik dla serwera. IMO wręcz przeciwnie, to i się pośmiałem.

to niestety zle zrosumiales wiec sie nie smiej, niestety stabilnosc
mojego serwera jest czasami tragiczna wynikalo to glownie z dosc
slabego sprzetu na nim, malo stabilnego programu proxy
(lansite na poczatku bardzo mi sie podobal i naprawde jest dosc
fajny ale czesto sie wykrzacza) teraz wymieniel plyte o procek
w serwerze doszlo tez ramu do 32mb zmienielem program
na winproxy na razie wydaje mi sie lepszy
wiec teraz mam nadzieje ze pochodzi bez problemow z miesiac

> No i wtedy pewnie będziesz mógł chwalić się dłuższymi uptime'ami :)
chwalic to sie nie nie mam zamiaru chce tylko zeby mi to dobrze chodzilo
gdyz skonfigurowac linucha to koszmar

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet