Re: sdi i w3cache...

Autor: krist0fer (krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 10:43:46 MET

On Wed, 31 Jan 2001 10:14:26 +0100, "por.Borewicz"
<por.borewicz_at_skrzynka.pl> wrote:

>hmm ... a tak po ludzku co to znaczy ? sorki za lamerskie pytanie, ale nic
>mi nie mówi to co napisałeś
>mógłbys mi to wyjaśnić "łopatologocznie" ( używam "oczywiście" wingrozy (
>jak każdy lamer ;-)))))))))

zaopatrujesz się w klienta ssh (np. f-secure)
opiszę jak to wygląda w f-secure
edit-properties-tunneling-local tunneling
new
wpisujesz source port 8080, remote host 'localhost', destination port
80
łączysz się z maszynką linuxową gdzie masz shella
w explorerze wpisujesz proxy localhost:8080
i już
możesz jeszcze zaznaczyć, żeby np. nie korzystał z proxy dla *.pl

podobnie można tunelować inne rodzaje połączeń tcp, ja tak
stunelowałem sobie nntp bo używam serwera z usa, gdzie przez polpak
mam 0.1kb/s a pol34 10.5k/s :-)