Re: 2 kompy z 1 monitorem

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 10:00:11 MET

On Wed, 31 Jan 2001, JoteR wrote:

>+ <long_at_jest.spoko.pl> napisał:
>+
>+ > > Niw słyszałem nic na temat takiego urządzenia,

 No, ja tylko czytałem i mam w serwerowni -;) ale nie pamietam
gdzie koledzy kupili.

>+ > > są użądzenia umożliwiające podłączenie wielu monitorów do jednego
>+ > > komputera.
>+
>+ > A ja wlasnie widzialem u kolegi w serverowni.
[...]
>+ A nie jest to przypadkiem jedno i to samo urządzenie, działające w
>+ zależności od tego, jak się podłączy kable sygnałowe? ;-)

 Nie; sprzęt do "rozdzielania" musi niestety wzmocnić sygnał: "long"
miał na myśli pewnie sprzęt w którym wizja "idzie" naraz na kilka
monitorów :) Jak je połaczysz równolegle to ci zakresu regulacji
kontrastu braknie - a obraz dalej będzie mdły !

>+ JoteR

Pozdrawiam
 - Gotfryd

--