Re: IBM 45,0 GB 7200-obr ATA/100 (DTLA307045)

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 09:19:47 MET

Użytkownik "Sebastian Ciach" <sciach_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A kto sprzedaje FUJITSU (np: MPG3 40GB -AH(ata100/7200rpm) - olejowe
łożysko)?

GEEEZ, ludzie, ktoś, komu jestem strasznie wdzięczny ostatnio zapodał namiar
na programik
(IBM FTool) do regulowania głośności dysku (pewnie jest na stronie IBM'a)
Myślałem że mój DTLA 30GB ATA100 jest cichy.... do chwili odpalenia tego
programiku.
Teraz nic nie słychać !
Musiałem sobie wywalić diodę od HDD na przedni panel 5,25 bo nie wiedziałem
czy dysk pracuje.
Teraz nawet najcichszy fujitsu nie dorasta mojemu IBM'owi do pięt.
Słyszałem jak chodzą fujitsu - miałem to kupić, ale coś mnie tknęło,
dołożyłem kasy i nie żałuję:
IBM ROOOOOOOOOLEZ !

--
---