Re: Potrzebny serial do Paj?czka 2000

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 08:21:14 MET

Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns9039D1C6314D2MyIdIsStittyHeHe_at_213.25.200.9...

> a ty seriala do win2000 swojego tam poszukaj cfaniaku :)

jeśli już dyskutować o złodziejstwie !
to jedno mi się nasuwa : że puki progsy (również OS czytaj Windows) nie b
edą u nas tańsze to złodziejstwo będzie nadal
zresztą nie jest to jakieś polskie piętno jak próbuje nam wmówić Europa bo
dokłądnie tak samo jest i Niemczech, Norwegii, Szwecji ( tam też chodzą
piraty, DivX'y i inne ) i to ilościowo na większą skalę z tym że tam jest
więcej kompów
u nas poprostu stosunek oryginalnego softu do pirackiego jest mniejszy
i wynika głównie z braku kasy na oryginalny soft !!!
drugą sprawą jest że biedny student czy chłopak z liceum ( albo dziewczyna )
nie jest w stanie np. wyskubać 3000 zł na takiego PhotoShopa żeby nauczyć
się czegoś i znależć normalną robotę ( kursów z tym też nie ma weięc
pozostaje uczyć sięw domu) np. na studiach mam do zrobienia projekt w
AutoCAD'zie ?? i czy ktoś się pyta czy mam oryginał ?? na Pakietach Mat. i
Statys. gość sam przywiózł MatLAB'a i rozdawał tym co chciali i co ????
gdzyby były tanie wersje Learning, NoComersial, czy Student popularnego
softu ale w pełni działąjące bez ograniczeń to loodzie na pewno by to
kupowali. A tak to kryje się jak mysz że czasem zainstaluje sibie AutoCAD'a
czy coś albo kombinujesz z siftem Shareware i innym