Re: Problem z polaczeniem

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 08:03:48 MET

Użytkownik "Roman "Leo"" <renrom_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam problem z polaczeniem sie z siecia za posrednictwem TP SA.
> Wszystko dziala az do momentu weryfikacji uzytkownika.
> Nastepuje polaczenie i w trakcie weryfikacji hasla i uzytkownika po
> jakis 20 sekundach nastepuje rozlaczenie. Dzieje sie to za kazdym
> razem jak probuje sie polaczyc.
> Zarowno przy Win ME jak i przy Win 98 SE.
> Problem zaczal sie po zmianie plyty glownej. Poprzednio laczylem sie
> bez zadnych klopotow .....

Zmień kolejność kart lub złącze na którym masz modem - sprawdzone.
U mojego znajomego było tak (3 złącza PCI):
modem, grafika, puste - brak diagnostyki modemu (modem wcale się nie
zgłaszał)
puste, grafika, modem - diagnostyka chodzi, modem wykonuje negocjację i po
ok. 20 sek. rozłącza
puste, modem , grafika - modem chodzi OK

inne konfiguracje były niemożliwe ze względu na długość karty graficznej.

Także polecam. To że diagnostyka modemu chodzi to nie wszystko.. :-))

--
Steve